Căutare GOOGLE

duminică, 27 ianuarie 2013

- Despre blog






Flag Counter


BLOGUL FUNCŢIONEAZĂ FOARTE BINE PE Microsoft Edge, GOOGLE CHROME, FIREFOX ŞI OPERA,
CU O REZOLUŢIE MINIMĂ DE 1366x768
Actualizare 2022: functioneaza si pe Microsoft EDGE


Declaraţia Universală a Drepturilor Omului
 "ART. 19 
    Orice om are dreptul la libertatea opiniilor şi exprimării,  acest drept include libertatea de a avea opinii fără imixtiune din afară, precum și libertatea de a căuta, de a primi și de a răspândi informații și idei prin orice mijloace și independent de frontierele de stat.".

Constituţia României
 "ART. 30
(1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credințelor și libertatea creațiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.
(2) Cenzura de orice fel este interzisă.


    Cu vreo 10 ani în urmă îmi doream să am toată presa pe o singură pagină de internet şi mi-am realizat proiectul în paginile site-ului meu "APĂRAŢI-VĂ DREPTURILE ŞI COMBATEŢI CORUPŢIA!". Din păcate site-ul gazdă se va închide curând şi proiectul meu ar fi dispărut de tot... Oricum nu mai aveam acces la el ca să-l actualizez deoarece nişte "binevoitori", deranjaţi de dezvăluirile care erau în cuprinsul site-ului, au reuşit, cumva, să-mi spargă contul şi să-mi blocheze accesul la site.
  De aceea am optat pentru blogspot.ro şi am reusit să-mi continui proiectele aici. Sper ca acest proiect, alături de blogurile valter-cojman.blogspot.ro şi http://deocamdata-valeajiului.blogspot.ro/ să vă fie de folos. Dacă aveţi şi alte propuneri nu ezitaţi să mi le comunicaţi prin comentarii.

Mulţumesc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu